TIEDOTE: Murri Oy:n avainhenkilöt ostivat Murri Oy:n osakekannan

Murri Oy:n avainhenkilöt ovat ostaneet Murri Oy:n osakekannan 31.3.2022

Murri Oy:n aiempi omistaja on järjestellyt liiketoimintansa uudelleen ja halusi myydä osakekannan seuraavalle sukupolvelle. Yhtiölle etsittiin dynaamista ja sitoutunutta omistajaa, joka jatkaisi yhtiön itsenäistä ja luotettavaa liiketoimintaa laadukkaiden brändien kanssa myös tulevaisuudessa. Yhtiön osakekanta päätettiin myydä yrityksen avainhenkilöille.

Murri Oy:n liiketoiminta jatkuu entisellään ja uudet omistajat palvelevat teitä seuraavasti:

Sari Virtanen, Lahden konttori ja ostotoiminnot
Kurt Sibakov, avainasiakkaat sekä päämiesyhteydet
Sami Kervola, HiTech -tuotteet ja niiden päämiesyhteydet sekä Pirkanmaan alue
Jari Ala-Pässäri, taloushallinto sekä uusien omistajien muodostaman hallituksen puheenjohtaja

”Meillä on sitoutunut ja ammattitoinen henkilökunta, jolla on kyvykkyys viedä projektit ansiokkaasti maaliin. Kun lisäämme yhtälöön loistavat päämiehet, laadukkaat tuotteet, mahtavat asiakkaat ja toimivan kumppaniverkoston, niin tulevaisuuteen on helppo katsoa positiivisin mielin”, kertoo Kurt Sibakov, joka on työskennellyt Murrilla 14 vuotta ja alalla yli 20 vuotta.

”Murrilla on yksi alan parhaista tuoteportfolioista ja yhteistyössä asiakkaidensa kanssa mahdollisuus kehittää maailmanluokan asiakassovelluksia. Aloitin työt Murrilla 1.9.2021 ja on ollut mukava todeta niin tiimin kuin asiakasyhteistyön olevan huippuluokkaa”, sanoo Sami Kervola, joka tuo omistajapohjaan vahvaa osaamista ja kokemusta niin koneenrakennuksesta kuin suunnittelualalta yli 20 vuoden ajalta.

Murri Oy on vuonna 1990 perustettu luotettava, palveleva ja osaava kotimainen yritys, joka tuo maahan sähköisiä komponentteja tunnetuilta eurooppalaisilta valmistajilta suomalaisen teollisuuden tarpeisiin. Tuoteohjelmamme palvelee kone- ja laitevalmistusta, automaatioteollisuutta, keskusvalmistusta, johdinsarjavalmistusta ja prosessiteollisuutta.

Kurt Sibakov
kurt.sibakov@murri.fi