Voimassa 10.6.2014 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Murri Oy, Y-tunnus 3267634-7. Myymme tuotteita yrityksille Suomeen sekä EU-alueelle. Tuotteiden hintoihin lisätään arvonlisävero ja toimituskulut. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tällä hetkellä tuotteiden tilaaminen verkkokaupan kautta ei ole mahdollista.

Tilauksen voitte tehdä soittamalla meille 03-882 4000 tai sähköpostitse osoitteella myynti@murri.fi .

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti Internetin välityksellä osoitteesta www.murri.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet ja tilauksen hinta. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • viitenumeromme
  • pankkitilinumeromme
  • laskun loppusumman


Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat ja maksuehdot

Kanta-asiakkaat maksavat tuotteet ja niiden toimituskulut laskulla sovitun maksuehdon mukaan. Muille kuin kanta-asiakkaille lähetetään ennakkolasku.

Toimitusaika

Lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. EU-alueelle toimitamme tilauksen sopimuksen mukaan.

Toimitustapa, toimitusehdot, toimituskulut, pientoimituslisä ja katkaisumaksut

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Alle 120€:n tilauksille lisäämme automaattisesti pientoimituslisän 45€/tilaus. Kaapeleiden ja suojaletkujen katkaisusta veloitamme katkaisumaksun 12€/katkaisu. Alv 0%.

Noudatamme Teknisen Kaupan yleisiä myynti- ja toimitusehtoja.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen myynti@murri.fi tai postitse:

Murri Oy
Koukkukatu 1
15700 LAHTI

Liitä ilmoitukseen mukaan seuraavat tiedot:

  • nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio Murri Oy:n tilausvahvistuksesta


Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio rahdinkuljettajalle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Murri Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.