Tiedote: Toimintamme koronavirusepidemian aikana

Hyvä yhteistyökumppanimme,

Murri Oy kiinnittää huomioita omalla toiminnallaan viruksen etenemisen ehkäisyyn, mm. seuraavin toimenpitein.

• noutoasiakkaille ja tavaran toimittajille on erillinen piste asiointia varten
  • asiakaskäynnit ja palaverit on joko siirretty puhelimitse tai videoneuvotteluin käytäväksi
  • messut ja asiakastilaisuudet olemme tältä keväältä siirtäneet myöhäisemmäksi

Toimittamamme materiaalit saapuvat maahan Eurooppalaisilta toimittajilta, joita varastoimme laajasti. Toimittajamme kertovat tällä hetkellä pystyvänsä toimittamaan materiaalia keskeytyksettä, Italiaa lukuun ottamatta. Logistiikkaketjuissa otamme huomioon kuljetusliikkeiden poikkeamat ja siitä mahdollisesti aiheutuvat viiveet. Kuljetusliikkeet ovat kertoneet, että joitain kuljetusvuoroja mahdollisesti perutaan ja siitä saattaa aiheutua pieniä viiveitä. Italian teollisuuden toimitukset ovat keskeytyneet 23.3. – 5.4. 2020, johtuen Italian hallituksen ratkaisuista koronan leviämisen ehkäisemiseksi. Italian toimituksien keskeytyminen ei juurikaan toimintaamme vaikuta. Muilta osin tuotanto ja toimitukset kumppaneiltamme sujuu normaalilla tavalla.

Murri Oy on tilannut hieman normaalia enemmän materiaalia, jotta saamme hieman lisää joustovaraa asiakastoimituksiimme ja pystymme takaamaan keskeytymättömän toimitusketjun tehtaalta asiakkaalle. Seuraamme aktiivisesti tilanteen kehitystä ja tiedotamme muuttuvista tilanteista kotisivuillamme.

Keväisin terveisin

Markku Lehto